Rött och kvinnodag



Aahhh..
äntligen. Sista inlämningsuppgiften mejlad och klar och kan nu luta mig tillbaka med ett glas rött och avslappningsCDn (jäkla ord...) med keltisk musik jag tjackade på bokrean.

Hade värsta paniken
över det ouppklarade skolarbeten i början av veckan och att bli klar kändes som en en liten prick cirka fem ljusår härifrån. Men så tog jag tag i kragen och körde på inatt till klockan var elva.
Är det inte en skön känsla när man helt plötsligt bara kan knyta ihop säcken och dra en djup suck?
Det tycker jag.

Föregående helg tillbringades inte helt planerat i Arvika hos Kendra och Affe som resulterade i ett välbehövligt kalas och en, som vanligt, jättefånigt rolig bakissöndag i sköna soffan.
Vet inget annat ställe man garvar så mycket på dagen efter som hos dom knäppisarna.

Senare gav jag och röda Faran oss av till Oslo, helt själva.
Älskar... verkligen ääälskar lonely roadtrips!

Vidare blir man väl nödd till att uppmärksamma Den Internationella Kvinnodagen(!).
GRATTIS ALLA STARKA OCH VACKRA KVINNOR!
Feminist javisst(..?)










Kommentarer
Postat av: emil

jao de e naaajs. fast vi kallar det PM. ondska!

snart helg!

2011-03-09 @ 19:18:11
URL: http://redhead85.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0