Finns det nåt bättre, vill jag inte veta det.



Bambo Ninaah!


Sådärja, tror jag har landat nu. Eller landat förresten... Kommit i gängorna igen efter helgens bravader i vår kapital stad!
Hade, likt ett barn runt jul, sett fram emot den här helgen i flera veckor så kunde knappt sluta le när jag satt på tåget påväg hem till syster, svåger och systerbarn(?) med en Jerry Williams- konsert som svepskäl.
Stockholmsresor är för mig bättre än vilken solsemester som helst.



Morgonlook!


Började fredagen med en kanonkula-attack av Ninni och ett rop av lycka när jag insåg var jag befann mig.
Sen självklart frukost i sängen med Morgonsoffan som bakgrund.




Johnny i brygga... på.


Stallkatten Emil:)



Efter det vart det en efterlängtad
tur till stackars Johnny, som trots sin fång- kassa kondition ändå pallade ett tumköringspass i ridhuset.
Misstänker att Johnny boy själv var lagom road av infallet, men vart ska han gå och klaga?;)



Japp, ni ser rätt! Morsan och Emil i en svängom.



Naturligtvis passerade dagen som en koblink och vips var det dags att hämta upp Emil på centralen!
Du ser ut som en riktig stockholmare var hans första kommentar... hmpf!
Varning! Risk för stockholmsinfluens...?
Snart var hela högen samlad i lägenheten och i vanlig ordning låg alla snart däckade efter vin, mat och något udda dans.

Gidder inte ta alla detaljer från resten av helgen men öppet hus på syrrans sommarjobb Scania (fräänt...), middag på Saddle and Sabre (huuur gött som helst btw), Micke på tunnelbanan (Se upp för dårarna!), powernaps på soffan (MMmmMm) och naturligtvis Jerka! bara för att nämna något.

Får ursäkta bildkvalitén, går inte att få perfect standard hur bra mobilkameror än må vara:)





Sommarkänsla på höstkanten.






Motiven var många och fräna.




Scaniagroupies!




Värdigt slut på en välförtjänt helg.





Kommentarer
Postat av: Emil

hmm.. gillar bilden på kepsen. ser lite orange county choppers ut där med skägget.. ;) Riktigt nice helg!

2010-10-13 @ 00:11:47
Postat av: Syrran

Vilket talande inlägg =)Se upp för dårarna - de har kommit till Stockholm!!

2010-10-15 @ 08:00:18
URL: http://ninnifrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0