Torsby is the plejs!

Finns det något bättre än att springa i regn? Betvivlar. Dendär tokglada känslan av lätthet och man inte vet vad som är vatten eller svett. Kalla mig konstig- Jag tycker iallafall det är härligt!

För att fatta mig kort
var den gågna helgen den bästa på mycket länge. Kan aldrig lära mig att Torsby is the plejs för mig. Levde fortfarande i illusionen om att bara ta det rolig lördag-söndag när Marie ringde och krävde att jag skulle vara klar om tio minuter för en pizza. Oki. Sen med den damens övertalningsförmåga fann jag mig snart påväg till cruisingen i Torsby där som alltid man träffar på både nya och gamla vänner av olika slag.
Jag har tamejfan aldrig så kul som en kväll i den hålan.
Och med 4 timmars sömn till trots stod hon färdig för jobb klockan åtta dagen därpå! Go Marie!:)

Tidigare på dagen fick jag uppleva panikglädjen som man bara får på en hoj.
Hade vart smått nervös i flera dagar och mådde lite lätt illa när jag satte på hjälmen, men allt det försvann bara jag satte upp bakpå Emils nya leksak. Konstigt vad avslappnande det ändå är att susa fram utan någon som helst skydd egentligen om det skulle hända nåt. Paniken borde vara ett faktum men dör jag så dör jag liksom. Blir nog mckort någon gång i framtiden iallafall.
Härligt var det iallafall, tack Emil!  











De sista bilderna är från nationaldagsfirandet i Sunne,
Sanna var coolast och jag har fått ett nytt favvoband- Doomsday (tror jag dom hette...) med Kendrus brorsa Kevin på gitarr. Dom rockade!

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: jullan

yay sanna ä ju för cool :) och shit va varmt de va då :)

jag vill också ha mckort :P

2010-06-09 @ 23:53:53
Postat av: Linda

Go Sanna Go Sanna! Motorcyklar är läskiga! Jag skulle kunna säga att det är för att jag är gammal jag tycker så men jag var av den åsikten redan i kortare år.

2010-06-10 @ 21:28:40
Postat av: Nina

Springa i regn e najsast. Fint å se bild. Har ju fått historierna muntligt redan så. Pöösss pårej

2010-06-12 @ 19:17:12
URL: http://nikame.blogg.se/
Postat av: Nina

fan va jag gillar din mcbild

2010-06-12 @ 19:30:50
URL: http://nikame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0