Imorgon nu!

Ville bara lägga ut lite bilder på mitt nya boende för alla intresserade!




Hafsotsikt!


Har ikväll invigt mitt nya hem med vattenmelon, ciabatta, öl och Marianne. Vet egentligen inte hur mycket man kan uttala sig efter knappt tre dygn men känns allmänt jättebra.
Lägenheten i lite gammaldags stil med färglossning i taket, utsikt mot havet och hemma-känsla känns mycket träffande. Herdis som bor här är en jättemysig tjej och verkar ha lite samma tankesätt om det mesta som jag själv... om det nu är något positivt... ;)






Snacka hyllplats!?





Hall samt tvrum




Nu vill jag mest bara gå och lägga mig
för att sen vakna till imorgon och ta direkttåget till Stockholm efter jobb! Ska bli så otroligt gött!
Direkttåg tillsammans med Emil, som hoppar på i Karlstad, till midsommarfirande i skärgårn(om nu båten kommer i...?) med Syrran, Nina och svåger.
Kan det bli bättre?





Marianne och Affe på najsa uteplatsen.





Inte bästa bilden men fin ändå :)








Kunde inte låta bli...




Goodnight folkens!

Kommentarer
Postat av: Emil

hmm.. elakt mot ninni.. elakt.. ;)

2010-06-23 @ 23:14:50
Postat av: nina

åå va kul å se. Mamma e fin. Han hälsar tebax. Kul sovplats X)

2010-06-24 @ 15:42:28
Postat av: jullan :)

shit va nict syrran :) fint du bor nu :)

haha och en trött ninni ^^ eller vad ä hon??

2010-06-24 @ 20:54:37
Postat av: Linda

Går det att elda? Det är god mysfaktor vilket som. Du ser ut att ha det rätt bra i din nya lya.



Det är svårt att gå och lägga sig i tid, det kan ju hända något. Jag har samma problem.

2010-06-26 @ 22:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0