Nystart..?

Tror knappt det är sant, men tydligen efter ett halvår inträngd i en etta med fyra personer ska Tove få eget rum!
Ringde på en annons om en hybel nere på Lofthus i fredags, fortfarande med drömmen om eget rum i bakhuvudet. Fick svar förvånadsvärt snabbt och gick ner för att kolla in den måndag kväll. Det första som möter mig är en djungel! Skojar inte alltså. Blommor, buskar och träd utgjorde hela den relativt stora trädgården med bara små stigar att ta sig fram på, hur fint som helst!
Tjejen ifråga, en filosofistuderande 32-åring, var hur trevlig som helst och förklarade att hon som ägde huset arbetade som konstnär på heltid... wow! Hur många som vill det kan göra det, egentligen?
Hursomhelst messade hon på kvällen för att berätta att jag var hjärtligt välkommen att komma å bo, om jag ville. Yess...
Nytt boende på måndag alltså:)

Den senaste veckans händelser för övrigt har varit smått omtumlande men allmänt underbart. Kan ännu en gång konstatera hur mycket vissa personer i ens omgivning kan betyda för en...

Har iallafall haft en optimal eftermiddag med Marianne på balkongen men varsin cider, vackert väder och intressanta diskussioner:) Ska försöka börja packa ihop mina få tillhörigheter och ta farväl av det gamla.
En ny tid börjar... en liten omstart. Förhoppningsvis en bättre.
Det känns bättre.






Najs!:)















Kommentarer
Postat av: Jullan :)

Får vi komma och hälsa på dig nån gång då :)

2010-06-18 @ 11:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0