Bildskön?





Eftersom det alltid
, efter ett händelserikt uppehåll i bloggandet, är lika svårt att beskriva alla händelser i ord väljer jag att för enkelhetens skull låta bilderna tala.

Men så som jag mår här och nu kan jag bara förklara som att de e stabilt...
Risken för att det lilla ska gå åt pipan och påverka det stora hela är inte längre hotande. Det är på tok för mycket som går bra!
Blir alltmer förälskad i nya boendet, så skönt att komma hem, ta en kaffe och dra igång musiken på högsta volym. Och förutom försiktigt tassande steg om natten är det, förutom min gamla lägenhet i Torsby, nog inget ställe jag mått mycket bättre på.

Var smått sliten
efter ännu en Höljeshelg, med Sandra som troget sällskap, och visste inte hur tusan jag skulle klara mig genom måndagen... Men genom att upprepa snart semester fungerade det som en spark i arslet varje gång och dagen fortsatte gå!


-------------------------Midsommar på ljusterö-------------------------------



Tack för den här helgen!






Pösmunk i solhatt




Före                                                                    Efter...?



Bryggfest!





Två glada jävlar :)


--------------------------------Höljes..........................................


Och till mitt försvar
vart det alltför få bilder med på tok för många mongoalternativ :)







Japp... Hon fotar ett par brillor!




Nej, nu blev de kvällen...

Gonatt allesammen!




Kommentarer
Postat av: jujja

hahaha ninni har nästan magrutor :) visste jag inte ^^

de va kul att se hur ni hade de i höjles även fast jag bara var där i några timmar :P men nu har jag ju nått humm om vad jag ger mig in på om jag nu får för mig nån dag att följa med och stanna me någon där under en helg :P :)

kram på dig och vi synes på onsdan

2010-07-05 @ 23:00:28
Postat av: qsin

Men heoguud va snygg jag är! Speciellt när jag fotar trasiga saker på marken! Barr och kottar i huden på mina knän! :)

2010-07-16 @ 17:58:21
URL: http://dandrikkmuskelberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0